در غم یار...

آری که در غم یار ، یار بایستی...

این روز ها خدا یار تر شده است.

حرفم برای کسی طعم درد را نمی دهد...

از معنی عشق و انتظار چه چیز گم شده است!!!

دیگر منم که توانم نمانده است...

باید که یاد بگیرم تنهایی ام، عادتم شده به عکس!!!1

من خط نوشتنم را عبادتیست تا به دل

گویا که سنگ شدن رسم آخر است...

من مرد روزهای سخت دیدن نبوده ام،

حاشا!!!    زمان،  به چه رویی جفا شدم؟؟؟

بودن به عشق را هرزگی ام می رود به غیر،

اما !!! خدا....  تو پناهم نمی دهی؟؟؟...

دستان من محتاج قصه ی با دوست بودن است!!!

دانی که هیچ راهی پناه آخر نمی شود؟؟؟

اری...

گر می شود عشق را به حق سکوت، جدا واداشت؟؟؟

من به حکم چه اینگونه خیسم از گریه...

 

تمام تنم امروز می لرزد از زبان تنهایی

هر از گاهی خیال باطل، مرا به دلم می کشد که بی وفایی



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت18:14---2 مرداد 1393
سلام ممنون که بهم سرزدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393 | 1:40 | نویسنده : دختر باران |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.